یحیی الارض بعد موتها

من قافِ انتقامم‌‌‌...

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

من صدای دخترکی هستم

که درست زبان باز نکرده شهادتین میخواند!

همان نگاهی ام

که اشک شد،خیره ماند روی دزدِ کودکانه هاش...

ترسی هستم

که تکرار میشود هر ثانیه...

بغضی ام 

که خون میشود،میجهد از گلوی دخترک...

من لالایی هرشبِ عروسکی هستم 

که به خاک سپرد مادرش را....یتیم شد عروسک!

من تنهاییِ کوچه های خالی از صدای کودکم...

من همان گلوله ام که یک سحر میدرد گلوی قاتل دخترک را...

من یمنی ام...!

  • ۹۴/۰۳/۰۲
  • تنهای تنهای تنها

انا یمانی

من یمنی ام

من یمنی هستم

یمن

نظرات (۱۲)

عالی بود.............:"(
خیلی خوب توصیف کردی....
پاسخ:
ممنون...
:(
  • █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
  • لایک
    پاسخ:
    سپاس
  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    بسیار عالی
    قلمتون پربار

    درضمن لینک سمت خدا مشکل داره 
    ملاحظه بفرمایید

    به خرابه بنده هم سر بزنید باعث مسرت ماست
    پاسخ:
    خیلی ممنونم.
    لینک که درست بود مدت ها گمان میکنم وب رو تعطیل کردن چون اخیرا اینطور شده.

    به روی چشم به "آبادی" شما سر خواهم زد قطعا.
  • رهرو زینبی
  • فوق العاده بود....
    هعیییی
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    عیدتون مبارک ...

    دعوتید به 7+3+...

    http://heyateketab.blog.ir/
  • خادم الحسن
  • زیباست
    پاسخ:
    سپاس...
  • مسعود دهقان
  • نوشتتون روح داشت...خیلی خوب بود...

    پاسخ:
    سپاس...
  • فرزانه رهبر
  • سلام
    چقدر قشنگ
    منتظرتون هستم:)
    قصد بروز رسانی نداری؟:|
  • همسایه کریمه
  •  آدرس وب اشتباه ثبت شد در پیام قبلی
    چرا دیگه پست نمیذارید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < برگرفته شده از صدای نور